R A N G

Kako povečati prodajo za “Halloween” in “Black Friday”

Blog Rang povečanje prodaje za halloween

shares

Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.

Winston Churchill

Noč čarovnic in Črni petek predstavljata dve izmed največjih priložnosti za povečanje prodaje. Podjetja, ki se znajo prilagoditi tem sezonskim dogodkom, lahko s kreativnimi in strateškimi pristopi dosežejo izjemne rezultate. V nadaljevanju smo pripravili nasvete, kako najbolje izkoristiti te praznike in privabiti kupce z inovativnim marketingom ter premišljenim oblikovanjem spletne strani.

1. Pritegnite s tematsko prilagojenim dizajnom in izboljšano izkušnjo na spletni strani

Ena najhitrejših poti do večje prodaje je, da spletna stran ustvari pravo praznično vzdušje. Kreativni dizajn, ki se navezuje na Noč čarovnic ali Črni petek, poveča zanimanje kupcev.


    • Noč čarovnic: porabite barvno shemo, kot so oranžna, vijolična in črna, vključite animacije (npr. buče, netopirje ali pajkove mreže) in po želji dodajte mikrointerakcije, ki uporabnike vizualno pritegnejo.
  • Črni petek: Poudarite minimalizem in elegantno črno-belo temo, saj ta ponavadi prinaša profesionalnost in občutek ekskluzivnosti. Naj pomembni elementi, kot so popusti ali časovno omejeni pozivi k akciji, vizualno izstopajo.

2. Ponudite posebne praznične popuste in omejene ponudbe

Časovno omejene ponudbe so močan način za spodbujanje nakupov, saj ustvarijo občutek nujnosti in ekskluzivnosti.

  • Noč čarovnic: Ustvarite zabavne, tematske popuste, kot so »Strašljivi 20 % popust« ali »Trick or Treat – skrita koda s popustom«. Ponudite omejene izdelke v paketu (npr. ‘Halloween essentials’) ali dodajte posebno darilo ob nakupu.
  • Črni petek: Pripravite večstopenjske popuste (npr. večji nakupi = večji popust) ali časovno omejene ponudbe, kot so bliskovne akcije, ki spodbujajo impulzivne nakupe.

3. Izkoristite Email marketing in pravočasno obvestite kupce

Email marketing ostaja eden najbolj učinkovitih kanalov za promocijo. Pomembno je, da začnete pošiljati obvestila pravočasno in pritegnete pozornost s premišljeno vsebino.

  • Noč čarovnic: Pošljite tematsko oblikovana e-sporočila z zabavnimi in strašljivimi elementi. Lahko vključite odštevalnik, ki sporoča, koliko časa je še do zaključka ponudbe ali poudarite izdelke, ki so idealni za Noč čarovnic.
  • Črni petek: Načrtujte serijo e-mailov z naraščajočo napetostjo. Prvo e-sporočilo naj bo napoved prihajajočih popustov, medtem ko naslednja pojasnijo posebnosti ponudbe in vključijo ekskluzivne predčasne dostope za zveste stranke.

4. Ustvarite posebne strani za kampanje

Za povečanje konverzij je priporočljivo ustvariti namensko pristajalno stran (landing page), ki je prilagojena za Noč čarovnic ali Črni petek.

  • Noč čarovnic: Na pristajalni strani lahko predstavite izključno izdelke, povezane s temo. Če ponujate kostume, dekoracije ali tematske darilne komplete, naj bodo jasno izpostavljeni.
  • Črni petek: Pristajalna stran naj vsebuje hitre povezave do kategorij z največjimi popusti, jasno označene “hot deals” izdelke in enostavno navigacijo, ki uporabnike vodi do ekskluzivnih ponudb.

5. Uporabite socialna omrežja za povečanje dosega

Socialna omrežja so odlično orodje za ustvarjanje občutka pričakovanja in za deljenje posebnih promocij.

  • Noč čarovnic: Uporabite Instagram in Facebook za deljenje zabavnih Halloween vsebin, ki pritegnejo pozornost. Poskusite z nagradnimi igrami ali ustvarjanjem vsebine, ki spodbuja uporabnike, da delijo svoje slike v kostumih z vašimi izdelki.
  • Črni petek:Uporabite odštevalnike, da spodbujate pričakovanje, in ustvarite objave z najboljšimi popusti ter izdelki, ki so na voljo le na Črni petek. TikTok in Instagram sta odlični platformi za hitro deljenje vsebin, ki pritegnejo mlajše občinstvo.

6. Ponudite izboljšano uporabniško izkušnjo in hitro dostavo

Nakupovalna sezona pogosto prinaša povečano število obiskov, zato je pomembno, da stran deluje brezhibno in da so nakupi enostavni.

  • Enostavna navigacija in hiter čas nalaganja strani: Uporabniška izkušnja naj bo tekoča, s hitrim nalaganjem strani in preprosto košarico.
  • Poenostavljen postopek plačila: Prepričajte se, da je plačilni postopek kratek in enostaven, brez nepotrebnih korakov.
  • Hitro pošiljanje in posebna ponudba dostave: Poudarite hitro pošiljanje ali brezplačno dostavo nad določenim zneskom, saj to lahko dodatno motivira uporabnike k nakupu.

Zaključek

Priprava na Noč čarovnic in Črni petek zahteva strateško načrtovanje, ki združuje kreativne marketinške pristope, privlačne popuste in brezhibno uporabniško izkušnjo. Z uporabo zgoraj naštetih strategij boste ustvarili edinstveno prodajno izkušnjo, ki bo povečala zadovoljstvo strank in pripeljala do višje prodaje. Za pomoč pri pripravi uspešnih sezonskih kampanj nas kontaktirajte pri Rang, kjer vam lahko pomagamo ustvariti spletno prisotnost, ki resnično izstopa!

Zupaj nam več o svoji ideji digitalizacije

Začnimo zdaj

Želite sodelovati z nami ali preprosto stopiti v stik? Naša ekipa z veseljem prisluhne vašim digitalnim idejam in vam pomaga pri njihovi uresničitvi.

Sedež

Jemčeva cesta 23b,
1236 Trzin,
Slovenija

Pisarne

C. 24. Junija 23,
1231 Ljubljana – Črnuče,
Slovenija

Email

© 2024 | Vse pravice pridržane Rang d.o.o.